Menu:

što danju nas
obasjava

Posted in Priče . Dodaj komentar: (18). Trekbekovi:(0). Permalink
«Next post | Previous post»

Comments

1. 1. riznica  |  07/21,2016 at 08:22

I ovoga jutra, kao i godinama unazad, me moje mesto na steni čeka, po ljubavi, a ne po borbi, otimanju, osvajanju i zaslugama. Ne!
    Samo ljubav nas održava rezervisane jedno za drugo.
    Jedna jedina.
    Ljubav. :)

2. 2. Лаки  |  07/21,2016 at 21:07

Е, црни ја! Ни месец дана није прошло од како сам отишао на „моје море“, а оно, удварања, колико о'ш. Шта ли ће бити када умрем? : ))) Једном сам појео пола чолочаде те сам потом, ни сам незнам зашто, узео да једем јабуку. Тада научих да је после чоколаде и најслађа јабука кисела.

СРЦЕ
    Срешћемо се опет,ко зна где и када,
    ненадно и нагло јавићеш се мени
    можда кад у души болно застудени,
    и у срцу почне први снег да пада.

На уснама нашим поникнути неће
    ни прекор,ни хвала; нити туга нова
    што не оста више од негдашњих снова
    ни капља горчине,ни тренутак среће.

Али старом страшћу погледам ли у те:
    то нове љубави јавља се глас смео!
    Јер што срце хоће то је његов део
    увек нови део од нове минуте.
    чика Дуки
    Ако ти којим случајем поглед скрене ка „мору“ и ако угледаш некога како ти маше ..... ти се немој бринути а на махање, не узвраћај; то сам, само ја.

3. 3. Aneta  |  07/21,2016 at 22:22

@Laki
    Tvoji me komentari uvek razvesele. :)
    Ajmo sada redom.
    Ribolov.
    Prijavio si pohode na ribe, al' nisi rekao na koji ćeš ih način loviti. :)
    Dučić.
    On je stihove pisao i dušom i srcem i kod njega ljubav nikako nije prestajala. ;)
    More.
    Stalno gledam. Jutros je jedan pecao, ali je bio zauzet ribama pa me nije primetio. ;)

Drago mi te videti, makar to bilo samo na blogu. Neke se reči urežu u sećanje pa ne izlaze iz glave. Znaš na šta mislim. :)
    I pozdravljam. Čuvaj se ti otih Riba!! ;)

4. 4. mediterraneo  |  07/21,2016 at 22:44

lepo

5. 5. Лаки  |  07/22,2016 at 13:23

Драга @Анета

Пошто коментаре пишем "тачом", тешко се борим са мојим бангљавим прстима а слова мала, малецка, мајушна. Написао сам две верзије одговора; један дугачак и опширан да би ме разумела на којЕ системЕ пецам, и скраћен у некој портабл верзија, у којој се незна ко забацује удице а ко вуче када риба затрза. У зависности од твог слободног времена за читање, реци шта да пошаљем.

Ипак да знаш; шта год да кажеш ја ћу послати ону опширнију верзију. Такав сам! :)))

6. 6. Aneta  |  07/22,2016 at 21:14

@mediterraneo
    Hvala ti.
    Svako jutro, rano, šetam pored mora pa tako, iako kažem neću ništa slikati ni pisati, ponese me inspiracija ... :))

7. 7. Aneta  |  07/22,2016 at 21:26

@Laki
    Ja isto imam problem sa uređajem, iako je kod mene tablet, na telefonu nema šanse da bih išta napisala, više su za čitanje, ali ja imam problem i sa konekcijom pa trenutno izbegavam pisanje dužih postova, a slike već odavno ne postavljam jer na blogu nema više mesta, memorije, šta li ...
    Elem, pisao dugo ili kratko, ne sumnjam da su tvoje metode uspešne :)) a volim čitati tvoje komentare, gde god da ih pišeš. ;)

8. 8. Лаки  |  07/22,2016 at 22:06

Драга @ Анета.
    Почињем да верујем како те моји коментари заиста развесељавају.
    Риболов
    Пошто пецам на реци која је брза и на локацијама са великим дубинама, користим систем дубинке (дубинац) и преферирам пецање шарана. У ствари у зависности од годишњег доба (волим например у касну јесен да пецам грабљивицу као што су смуђ и штука, а ту падне и по који крупан буцов). Шарана пецам на ароматизовани кувани кукуруз, на добро прихрањеном месту. Грабљивицу добијам џиговањем силиконске рибице или на рибљи филет. Умем на кварно, да на јачим штаповима са јаком струном и великом удицом накачим повећу бодорку, и баш кад после два три дана заборавим на њега, у сред ноћи ме пробуди сигнализатор трзаја, па по мрклом мраку извучем сома са двоцифреним бројем килограма. Рибу не продајем. Доста се поједе на обали. Тако то буде код дружељубивих. Крупне комаде радо мењам за кукуруз са којим наново прихрањујем место.

Дучић
    Дивим му се као песнику, мислим да немамо јачег. Сваки његов стих у себи садржи љубав, била она срећна или зла коб. Мислим да су он и Десанка Максимовић, ту негде; раме уз раме.

Море
    Да, код сваког риболовца када је на пецању, може се приметити нека одсутност од реала и света који га окружује. То и јесте циљ пецања. Пустити мозак на испашу. Из тог разлога риболавц раним јутром оставља своју лепшу половину саму, без трунке гриже савести, било да је она болесна или уморна. Немој се чудити што те тај риболовац није приметио, ваљда, доста гледа у ону, коју је оставио кући.
    Једном сам кроз шалу рекао да смо ја и ти, тако близу а тако далеко. Добро је што ћемо се виђати само на блогу. Некад је боља, свера илузија него реал јава.
    Шешир и још понешто
    Данас сам, незнам зашто, пожелео да од овог врелог сунца нађем заклон и склониште испод твог великог шешира. Онда схватим да је он мали за нас троје; тебе, мене и мој нос. ; )))

Чувај се ти од свакојаких пецароша који се врзмају око тебе небирајући место и време да понуде свој мамац. Моје рибе су наспрам њих, безопасне.
    Поздрављам и ја!

9. 9. Aneta  |  07/23,2016 at 22:04

Ribolov
    Ovaj deo mi je posebno interesantan, otkako su se deca zainteresovala za pecanje... Tada sam shvatila da je to skup sport, bar u početnom ulaganju. Posle možda i nije.
    Danas sam te se setila dok sam posmatrala ribice u vodi. Celo jato se skupilo oko nas, čak su me malo grickale po nogama i sin je rekao da je to fish spa, riba doktor, tako nekako :))
    Dučić
    i tu je i odgovor na ovo tvoje "čuvaj se" ;)
    Vidiš da se čuvam :)
    Kad ne mognem sama priskoči neko u pomoć ... i tako to ...
    Pozz

10. 10. Лаки  |  07/24,2016 at 13:45

Ти: „Ima nešto u tvojim komentarima, tamo iza onog šaljivog dela, nečega drugačijeg od drugih ... :)“
    Ја: То је мој стил и систем пецања, за разлику од других. Пецати а немати тактику, немати свој стил, је, као пецање у бунару. Знаш сигурно да нема улова, а као, тамо се надаш да ће бити!? ;)))
    Ти: "Ovaj deo mi je posebno interesantan, otkako su se deca zainteresovala za pecanje... Tada sam shvatila da je to skup sport, bar u početnom ulaganju. Posle možda i nije".
    Ја: Добро си то рекла, у старту влада привид да је пецање скупо, али када се једном набави опрема, после тога нема великих улагања, сем ситница које изискује сваки излазак; од мамаца па до удичица и по који пловак. Углавном то би било тако за почетнике. Ја имам једну тактику по том питању и примењујем је на децу и клинце у окружењу. Увек им говорим да је скупље бити пушач него риболовац. Дајем им могућност избора а са тиме и могућност да имају прибор приближног квалитета моме. Радује ме што имам успеха. Није велики: од петоро њих(клинаца, момчића има чак и девојчица), двоје прихвата здрав и паметан избор, престанак пушења.
    За твоју децу препоручујем риболовачки сајт http://www.vukovisadunava.com/ где могу сазнати све, али баш све, о свим системима риболова на све врсте риба. На првој страни има банера свих већих продаваца риболовне опреме. Предлажем да куповина увек буде на крају сезоне када су акције, у којима је прибор јефтинији од 30-50%. Још ако се батале цигарете(дајем пример) израчунајте сами.
    Ти: „Ribolovce sam zamišljala da sve vreme stoje i čekaju ... a zapravo ne mora tako ;)“
    Ја: Риболов је спорт у којем сам одлучујеш колико ћеш физички бити активан. Вараличарци са једним штапом и једном торбицом знају да препешаче неколико десетина километара обале за један дан. Многи од њих носе фото-апарате, јер су љубитељи природе. Има и оних који преферирају стацинарни риболов на пловак и дубинац у некој дебелој хладовини, уз мирис дима роштиља, са пар добрих пријатеља уз хладан сок, пиво или вино. И да знаш: на води нема будала, јер, будале немају времена за губљење. Зато наилазимо на сваком кораку на разноразне будалаштине по граду. Асфал је постао зло на којем се свашта може видети.

Ти: (Dučić) Njega volim svakako, a najviše zbog pesme Pesma koju je meni napisao (znao je da ću se roditi) budi odveć lepa, da se sviđaš svakom, odveć gorda da bi živela za druge ...
    i tu je i odgovor na ovo tvoje "čuvaj se" ;)
    Ја: Јој, мајко мила, коли самољубља у неколико речи. Али, добро! Прихвата се, већина жена болује од тог синдрома, и ту нема лека. „ Кад год на себи осјетим поглед очију које ме са пожудом посматрају, у себи осјетом могућност да се искварим, способност која ми одузме дах“.
    Ти: Kad ne mognem sama priskoči neko u pomoć ... i tako to ...
    Ја: Да, јашта .... и тако то .... :)))

Ти: Ne bih blog nazvala iluzijom, mada je tu puno privida, možda je to velika šarena laža?
    Ја: Хтео сам рећи, да већина људи на интернету није онаква каква нам се представља. Више су то жеље какви би волели бити. Наравно има и нас, оваквих какви јесмо.

Поздрав теби а твоjим риболвцима (деци) бистро!

11. 11. pricalica  |  07/24,2016 at 20:30

Ја само да у пролазу махнем... оставим траг да бејах овде... :)))

12. 12. препознавање  |  07/25,2016 at 09:59

Лепо!
    Поздрав.

13. 13. Aneta  |  07/26,2016 at 08:59

Dragi @Laki,
    Hvala ti na korisnim savetima i linku za ribolov. :)
    Jutros rano sam srela jednog ronioca kako je ulovio samo jednu ribu, ličila je na oradu.
    Zanimljivo je da je udicu vezao za nešto slično bovi što je u gornjem delu prelazilo u zastavicu njegove zemlje, crveno-belo-crveno, sin je odmah rekao Letonija.To je odneo tamo daleko u dubinu i posle je uzeo kada se ulovila.
    Ribu je odneo u vodu, možda je i pustio,nisam videla....
    Vidiš, nekima je sasvim dovoljna jedna dobra riba dok drugi love mrežama i nikada nisu zadovoljni. :)
    Kod tebe mi se sviđa što ne koristiš varalice, već sam pripremaš mamac. ;)
    Nastaviću kasnije ...

14. 14. Aneta  |  07/26,2016 at 12:59

@Laki
    Da svakakvih blogera ima ...

Ali moram i priznati da su se vremenom izdvojili blogeri koji su mi zaista mnogo, mnogo dragi;)

15. 15. Aneta  |  07/26,2016 at 13:27

@pricalice
    Drago mi je da si opet tu... :))

16. 16. Лаки  |  07/26,2016 at 13:48

Па, побогу жено, што не написа да си на мору и да си на одмору, да те не замарам глупостима. Ма, ја видим да људи кратко коментаришу, али, нисам скапирао. Још је и тема ..... море!? Паметни људи знају да једном реченицом, кажу све.

17. 17. Aneta  |  07/26,2016 at 17:13

@prepoznavanje
    Ja, isto, već odavno ne postavljam pitanja niti više tražim odgovore; držim se neupitnih stvari, to se pokazalo kao dobar izbor.
    Hvala što ste tu.
    Pozdravljam. :)

18. 18. Aneta  |  07/26,2016 at 17:21

@Laki :))
    Sasvim mi prija ćaskanje sa tobom i to je odmor, zar ne?
    Pa ne lomimo mi mozak na komentarima.;)
    Osim toga lijepo smo razmijenili iskustva oko ribolova. :))
    Samo uživaj i piši, lakše mi je čitati nego pisati. Trenutno. :)